POFF

Strax kommer Jossan och ska hjälpa mig att bli kvitt alla mina gråa - i alla fall för ett månader framåt ;-)

Jag fattar inte hur alla dessa gråa hårstrån bara kommer på en gång - POFF - och sen kryllar det av dem! :-(

Förra gången testade jag en annan förpackning - samma märke - men med något lull-lull som extra tillsats och som antagligen skulle göra underverk med håret. Ja, ni fattar vad jag menar - det ser så bra ut på reklamen men egentligen har man inte en susning om vad det är egentligen. Tror att förra förpackningen innehöll någon extra tillsats av någon extrakt av något slag.

Vet inte om det funkade - det enda jag vet med säkerhet var att jag höll på att bli knas-galen då det kliade som f_n i hårbotten. Det blev nog någon märklig reaktion och det gav inte med sig förrän efter tre dagar.

Denna gången har jag återgått till det jag vet funkade de första gångerna.
Kör med säkra kort och inte efter röda prislappar ;-)


Kommentarer
Postat av: Anders

Är det 40 årskris pågång? Hårfärgning, träning osv... Anders

2012-02-13 @ 20:56:27
Postat av: Anonym

Haha ;-)

Det skulle man kanske tro men det kan jag lova att det inte är.

Den dag jag skulle få tokfnatt och vilja pierca eller tatuera mig..... då skulle du nog kunna ställa din fråga igen :-)

Än så länge är det lugnt!

Lovar.

2012-02-13 @ 22:28:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0