Ritsch ratsch

Idag hände något lite komiskt på jobbet.
Höll på att skriva ett dokument när jag plötsligt tycker att det känns konstigt....
Tittar ner på mina ben och upptäcker då att mina byxor har SPRUCKIT mellan benen!!! *asgarv* :-)

Men hallå?! Har inte märkt hur eller när.
När jag sedan reser mig upp visar sig att det minsann inte var den lilla "revan" utan den stooooora! ;-)

Detta avgjorde saken och jag drog lite diskret ner tröjan (som inte alls lyckades dölja detta) samtidigt som jag försökte berätta för min kollega - mellan skrattsalvorna - att jag lyckats med bedriften att spräcka brallorna och att jag var tvungen att åka hem och byta.

Min kollega tyckte väl först inte att det var så märkvärdigt men jag försäkrade honom om att det inte gick att dölja såvida han inte hade ett höftskynke att erbjuda mig som jag kunde ha utanpå byxorna *hahaha*.

:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0