Det går om när du gifter dig...

.... ja, det har man ju fått höra titt som tätt när man man liten och hade ont eller något annat besvär.
En kommentar och replik som hängt med genom åren.
Men när man HAR gift sig och får ont efter det???
Vad säger man då? ;-) *haha*

Trodde i min enfald att mitt ryggont skulle ha försvunnit efter natten men så fel man kunde ha :-(
Har sovit som en kratta och hur jag än legat har det stuckit som knivar.
Stackars Martin har fått höra både AJ, stön och stånk natten igenom.

Vid 5-6 tiden imorse tänkte jag ge upp och på något sätta försöka ta mig ur sängen men hittade tillslut en ställning som gjorde mindre ont och lyckades somna om.

Frukost och kaffe hjälpte tyvärr inte heller mot mitt ryggont men däremot blev det tillfälligt bättre efter en rykande het dusch. Tyvärr kyls man ju av och det blev nästan sämre än tidigare ;-(



Någon som har ett hokuspokus-tips på hur man bli av med sånt här?

Kommentarer
Postat av: Magda

Naprapat eller kiropraktiker gör underverk med onda ryggar. (jag "rullade" in Ola en gång men han kunde gå ut själv)

Tyvärr har jag inget bra namn i Kstad bara här. Kanske ngn annan har ett bra namn?

Krya på dig kram

2012-01-08 @ 17:22:46
Postat av: Tina

Halloj!

Jag var hos kiroprakter som finns i Friskis & Svettis lokaler. Kolla på nätet så hittar du dem.

Lycka till!

2012-01-08 @ 20:49:13
Postat av: Pilla

Tack för tipsen!

Får se hur det känns imorgon. Just nu ligger jag på värmedyna :-)

2012-01-08 @ 21:52:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0