Jävla hundbajs!

Blir så jäkla förbannad på alla människor som inte tar upp hundskiten efter sina hundar!

Ok om de skiter någonstans där man inte brukar gå men jag menar..... MITT UTANFÖR INGÅNGEN/UTGÅNGEN TILL ANDY'S?!
Hallå?!?!

Självklart får man väl se var man sätter fötterna men just idag gick jag och fifflade med mobilen (skulle föra över pengar) och såg mig inte för.

Martin hann varna mig för hundskiten typ en microsekund för sent :-(
Då var det försent.

När jag står där och försöker skrapa bort den värsta skiten på gräset (och dessutom försöker svära min radänga lite tystare eftersom Wilda är där) så står lilla fröken göken och tittar så där stort på mig och säger sedan snusförnuftigt:

"- Du måste akta hundbajset!

*suck*

Lugna andetag......


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja fy för tusan. Igår på vår uppfart låg en stor hög vad är det för hundägare.FYY!

2012-01-28 @ 19:37:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0