Photobox

Vet inte om jag redan skrivit om vad som hände med vår sista fotobok som vi beställde?
Nåja, här kommer det igen i så fall ;-)

Blev ju helt fast i att göra fotoböcker så på ganska kort tid så producerades det tre fotoböcker här hemma.
Superkul att sitta och fixa & trixa med alla bilder och komponera ihop boken.

Sista boken blev dock lite speciell.....
Den började dock bra.... lika fina foto (skarpa bilder) som de första böckerna jag beställt.
Sen kom det plötsligt en tom sida - tja, med undantag från en textrad..... "Hur kunde detta hända?"

Jo, just så stod det! Och det skulle det göra för så hade jag skrivit men skillnaden var att jag även lagt in X antal bilder på Martin när han låg sönder hängmattan ute i Rinkaby.
Jag hade en helt underbar bildsekvens från det att han låg i hängmattan tills dess att han sitter på marken med en del av ställningen i famnen *hahahaha* :-)

Efter någon minut så kunde vi dock se det "roliga" med den tomma sidan och den lite passande meningen till just denna.

Trist var det dock när vi dessutom upptäckte att näst sista sidan blivit helt tom och vit.
En sak är helt säker och det är att man hinner kolla igenom sin fotobok typ hundra gånger under tiden man gör den. Att jag skulle ha missat - inte bara en utan två sidor - nej, det finns liksom inte på världskartan.

Samtidigt  - hur skulle man kunna bevisa det?! När jag gick in på mina sidor och kollade igenom produkten där så var sidorna tomma.

Här måste jag erkänna att jag var den mest pessimistiske av oss båda. Jag tyckte inte det var "lönt" att ringa dit utan tog för givet att det inte skulle leda till något.
Martin höll inte med utan ringde dit och snacka om service - de erbjöd oss att fixa till de två sidorna genom att bara lägga in bilderna i arbetsmaterialet på deras hemsida så skulle de skicka en ny helt fraktfritt!
De sa att de hade råkat ut för något liknande någon enstaka gång förut men att det - som tur var - var väldigt sällan.

Sånt gillar vi och just därför fortsätter jag att gynna och göra mina fotoböcker på Photobox.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0