Ryggskott

Sovmorgon till 9.40 och sedan frallor till frukost.
Det är så man förbereder sig inför en dag då det ska röjas och städas :-)

Jag hade lovat att köra och kasta sopor. Martin har pikat mig lite för det eftersom han inte riktigt trodde på att det skulle bli av.
Men herregud, hur svårt och jobbigt är det egentligen?
Några kassar som står ute i tvättstugan....
Visserligen sa Martin att jag var tvungen att ta det som stod ute i förrådet också..... men vad då då?!

Ok.

Där var en del.
En hel del.
Skitmycket faktiskt! :-(

Jäkla vad mycket sopor vi samlat på oss!
Det blev totalt tre vändor till containrarna med en fullproppad bil!!!

Sista vändan fick Martin ta (han erbjöd sig själv) eftersom jag lyckades med bedriften att vrida ryggen så att jag nu går runt och har tusen knivar som sticker in i ryggen efter varje steg jag tar :-(
BLÄ! :-(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0