Vattengympa

Ännu ett nytt område har utforskats idag :-)
Jag har testat på vattengympa.
Det var Annika som höll i passet inne på Tivolibadet och därför ville man ju visa sig från sin bästa sida och verkligen ta i och göra rörelserna ordentligt.

Jäkla vad det kändes!
Det var ju snarlikt ett styrketräningspass. I alla fall för mina armar och överdel.

Lite märkligt men jag svettades faktiskt lite fastän jag befann mig i vattnet. Det kändes i ansiktet! Märklig känsla!

Riktigt kul var det men tyvärr känner jag av mitt spökande revbensfäste mer än någonsin just nu :-(
Hoppas det blir bättre snart.

Kul var det även att träffa Pernilla A där. Vi diskuterade kortisonsprutor i fötterna eftersom även hon har problem med sina fot.
Ja, man hinner ventilera alla möjliga ämnen i duschrummet ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0