Ny uppdatering

Blogg.se har gjort en uppdatering och det innebär att de ändrat design och en del funktioner.
Tar lite tid att få kläm på det och jag känner mig inte riktigt bekväm med det ännu.

Ett blogginlägg ska för mig vara enkelt att både skriva och publicera. Detsamma gäller bilder som man vill lägga upp.
Just nu känns det bara joxigt.... *suck*.

Upptäckte precis att bilderna inte blir så stora som de brukar bli utan mer liknar miniatyr-varianter.
Kan inte heller använda mig av appen på min IPad som gjort att jag snabbt kunnat publicera ett inlägg på ett smidigt sätt.

Vissa grejer kommer säkert att falla på plats och rätta till sig och naturligtvis är det en vanesak men det får inte bli komplicerat för då faller det liksom.....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0