Föreningsmänniska

Med Martins mer aktiva kliv in i föreningslivet (inte "bara" tränare utan nu även aktiv i fotbollskommitten) så innebär det att han är engagerad i olika möten, utbildningar mm.

Ikväll har han farit "utomsocknes" till Broby. Kommer inte ens ihåg vad han skulle göra där?!

"-Pappa är en äkta företagsmänniska!" säger Ellen *hahaha*. Hon menade så klart föreningsmänniska men det var inte det ordet som poppade ut ;-)


Jag skjutsade in Ellen och hennes kompis till dansen och sedan åkte jag till jobbet igen för att kunna slutföra vissa ärenden. Jag visste att jag skulle hämta Erik från pingisen klockan sju och blir därför lite panikslagen när jag plötsligt upptäcker att klockan är fem i sju och jag sitter där med hela mitt skrivbord fullbelamrat med papper och datorn igång.

När jag väl kommer till idrottshallen finns det inga parkeringsplatser och jag blir olaglig och kniper en taxiplats och tänker att jag snart är tillbaka.

Erik undrar så klart var jag varit och om jag glömt honom.

Hem - käka - dusch - och det sista på läxorna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0