Vem behöver en väckarklocka?

Ja, de senaste veckorna har jag inte behövt vakna till min väckarklocka utan blivit väckt med en blöt puss - samma tid varje morgon!
Och då är det varken man eller barn utan..... hund!

Basti brukar följa med Martin ner till nedervåningen när han stiger upp. Sen har de sina morgonrutiner med utfodring och morgonrunda.
När sedan Martin går och duschar så brukar Basti traska upp på ovanvåningen igen och det är DÅ han går raka vägen in till mig och ger mig en blöt puss mitt i nyllet (ligger ofta på sidan med ansiktet ut från sängen).

Så.... vem behöver en väckarklocka? ;-)


Kommentarer
Postat av: Josefine

Hahaha, kunde nästan tro att det var jag som skrivit inlägget;-).Samma morgonrutiner här hemma. R som fixar hundmat och morgonrunda och under tiden som R duschar får man sig en blöt hund puss ;-). P.s fick du tag på Lgr 11? :-) D.s

2012-03-28 @ 21:15:40
Postat av: Pilla

Vi har några exemplar om man säger så.... ;-)

Tog hem ett ex till dig som du kan låna.

Finns att hämta på Frodes :-)

2012-03-28 @ 21:32:20
Postat av: Anonym

Tack vad snällt! :-) Hämtar den imorgon om det är ok? :-)

2012-03-28 @ 21:38:47
Postat av: agnetha

Mysigt,Mysigt med Blötpussar :)

2012-03-28 @ 22:40:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0