Biljetter köpes!

Handbollsyra råder just nu i Kristianstad efter att det nu är klart för SM-final.
Vi som inte brukar titta på IFK fick nu en vild ide om att vi skulle försöka få tag på biljetter till Malmö Arena den 12/5.

Ett ganska svårt uppdrag *suck*.

Biljettsläpp på tisdag kl 09.00 och då kommer de kvarvarande biljetterna att gå åt som smör i solsken.

Det är ju bara till att försöka!

Om någon sitter på några biljetter och inte av någon anledning tänker nyttja dem så köper vi gärna :-)


Kommentarer
Postat av: evelina

ticnet säljer tydligen redan..

2012-05-06 @ 21:54:47
Postat av: Pilla

Har redan testat men eftersom barnen ska med så vill vi helst sitta tillsammans alt. två och två. Tyvärr kunde jag bara få "singelbiljetter" och det är jag inte intresserad av men tusen tack ändå för tipset! :-)

2012-05-06 @ 22:06:17
Postat av: Pernilla

Jag sprang ner och bokade två biljetter direkt efter slutsignalen och fick två det ska bli så häftigt att vara där. Jag såg också att det bara är enstaka en plats biljetter kvar. Du kantrösta dig med att man ser nog bättre hemma på tv men där får man inte uppleva resten. Lycka till imorgon!

2012-05-07 @ 10:10:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0