Final

Jaha, fotboll igen.
Ikväll är det Champions League final.

Erik har laddat länge och Martin rider på vågen och skyller på att det är Erik som är intresserad men att han själv kan tänka sig att Hålla honom sällskap.
Jovisst! Hmmm...... ;-)

Själv väljer jag en lösning mittemellan - jag sitter i soffan tillsammans med dem men med en liten bärbar DVD-spelare i mitt knä och tittar på film :-)

Niceville.

Har ni inte läst boken så kan jag verkligen rekommendera den. Min favvobok förra sommaren! :-)

Ska bli spännande att se om filmen är lika bra.


Kommentarer
Postat av: Marie-Louice

Vi har samma läge här :))

Hoppas att Martin har tid med lite WF också!!

2012-05-19 @ 20:48:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0