Inkallning

Hahaha :-)

Måste bara berätta om Basti idag.
När Erik krockade med målstolpen och halvt kaos utbröt så satte jag Basti vid målet och sedan tog jag mig an Erik. Jag hjälpte Erik bort till vattenflaskorna och ombyteskläderna och sen stod jag där och pysslade om och tröstade honom i godan ro.
Han bytte om och allt hann lugna sig.
Då plötsligt upptäcker jag att Basti inte är hos mig. Vänder mig om och inser att han sitter kvar vid målet långt borta på andra sidan planen.
Full fokus och koll på mig har han dock för jag ser att han sitter på helspänn och bara väntar på att få en signal eller klartecken på att få komma.

*hahaha* :-)

Söte-göte!

Kör inkallning och han springer spikrakt mot mig och sätter sig fot.

Känns ju gott att de gamla takterna fortfarande sitter i ;-)


Kommentarer
Postat av: agnetha

Duktig.Tror aldrig att jag har lyckats med detta.Men jag är ju Terrier älskare. :)

2012-05-17 @ 22:45:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0