22.00

Redan när jag vaknade i morse satte jag upp ett mål - att gå och lägga mig - tidigt! De senaste månaderna har jag snittat på en godnatt-tid ungefär vid midnatt - alldeles för sent!!!
Så i morse bestämde jag mig för att komma i säng före 22.00. Jag har en halvtimme kvar..... Kommer att kännas konstigt att krypa till kojs före Martin.

Imorgon är det fredag - visst är det härligt?! :-)
Jag ska ut och äta på Kippers imorgon kväll tillsammans med några kollegor (dock inte samma som förra gången).
När jag blickar bakåt så inser jag att jag varit med om MYCKET den senaste tiden!
Restaurangbesök, föreställningar, kurser, fester ........ det är hårt att ligga på topp! ;-) Nej, ärligt talat så känner jag mig ganska "sleten" och trött och längtar efter en helg där vi inte bokat in något alls. När Martin läser det kommer han sätta kaffet i halsen och börja gapflabba! :-)  Han vet hur fort jag blir rastlös....... men ärligt talat Martin - en dag hade inte varit så dumt i alla fall..... ;-)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0