Äntligen kom julstämningen! :-)

Vågar knappt erkänna det..... men..... nu har jag tillbringat mer än en timme åt att spela Pokémon på Nintendo DS.... oups!
Jag passade på att göra det nu när barnen sover och till Martin sa jag på att jag var tvungen att ha lite koll på spelet så att jag kan förklara för Erik imorgon (eftersom det är på engelska)..... undrar om han gick på det...... antagligen inte! Han vet hur barnsligt förtjust jag är i alla sådana här små prylar :-)

Hade jag och mina miljoner *haha* fått bestämma så hade vi haft alla typer av konsoler som finns att hitta i affärerna nuförtiden.... I love it!
Folk brukar fråga mig hur jag har tid att sitta så mycket vid datorn, TV:n m.m. Men hörrni..... det är väl inte så svårt?! Har man en James så har man en James! Så enkelt är det ;-) Ni ska se att jag kommer att hinna spela Nintendo också *skratt*

Nej, gott folk! Hoppas ni har haft världens bäst julafton....... det är egentligen först ikväll som jag känner att den riktiga julstämningen infunnit sig när jag nu suttit uppkrupen i fåtöljen, iklädd myskläder, lyssnandes på julskivan med Basti liggandes nedanför mina fötter samtidigt som jag spelar Pokémon...... kan det bli mycket bättre?! :-)
GOD JUL mina vänner!!!

Vi höres imorgon - dröm sött! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0