Drinkkväll

I går kväll var det drinkkväll med "ligan" (som Caroline döpt oss till). Så nu är jag alltså med i både "ligan" och "maffian" ;-)
Det dracks många goda drinkar och tilltugget höll hög klass. En hellyckad kväll med andra ord!
Hade nästan förväntat mig en favorit i repris på Jessicas partytrick - "dricka" stearin - men det uteblev. Däremot spelade vi gura och testade våra allmänkunskaper inom Hollywood-området *ler*.

Eftersom vi detta året lagt drinkkvällen till en måndag så trodde vi kanske att det skulle vara lättare att få tag på en taxi detta året jfr med i fjol (då vi hade drinkkvällen en söndag). Tror att Caroline fick testa flera olika taxibolag innan hon fick napp - de hade helt enkelt stängt!

Hem kom vi i alla fall och jag hann väl drömma sött i några timmar innan jag blev väckt av sjönsång från resten av familjen :-)

Gud vad jag är bra på att låtsas-sova ;-). Så här lät det i morse......

(Martin) "- Börja sjung!"

(Ellen) "- Varför ska JAG börja sjunga för?!"

(Martin) "- Jo, men gör det!"

(Ellen)"- Varför?!"

(Martin)"- Därför du är den som sjunger bäst av oss....."

*skratt*

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis på födelsedagen! Kram, Gloria

2009-12-29 @ 17:30:03
Postat av: Anonym

Grattis på födelsedagen! Kram, Gloria

2009-12-29 @ 17:32:26
Postat av: Pilla

TACK!!!

2009-12-29 @ 23:34:08
URL: http://pillao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0