Erik får låna Ellens tights

Erik ska ha med sig sina stjärngossekläder imorgon till skolan (tror jag lämnar dem när jag hämtar honom efter skolan. Tanken på att han ska ha dem med sig själv på morgonen på skolbussen ......njae..... den ekvationen får jag inte riktigt ihop *hrrmm*)
Vi har provat dem här hemma och de satt som en smäck! :-) Han var jättesöt i dem men själv hade han massor av kommentarer och synpunkter på sin "look".
När han fick veta att han inte fick ha jeansen på sig undertill så höll han på att få dåndimpen.....!

"- Men....men menar du att det bara ska vara kalsonger??!!!"

*skratt*

Han gillade inte alls denna tanke så jag erbjöd honom att låna Ellens vita tights/leggins.
Jag kan meddela att grabben inte blev muntrare för det. :-P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0