Lite av varje

Erik var bjuden på Moltas bowlingkalas idag så jag körde dit och "dumpade" honom bland 18(!!!) andra pojkar med myror i brallorna. Ska ärligt erkänna att det kändes ganska nice att få kunna köra därifrån och ha lite egentid på stan. ;-)

Shoppa är jag ganska duktig på när jag väl kommer igång. Idag gick det med raketfart och snabbt fylldes antalet kassar på i mina händer. Det var perfekt att shoppa idag eftersom det inte alls var mycket folk. Kankse vet inte folk om att det är söndagsöppet?

Nu är jag hemma en kort stund för att kolla till gubben min som tydligen drabbats av samma åkomma som jag hade förra tisdagen - sprängande huvudvärk. Han är sängliggande och ser allmänt klen ut ;-)

Ellen ska snart skjutsas till fotbollsträningen och Erik ska hämtas hem från bowlinghallen. Sen ska det delas ut jultidningar till alla som har beställt och inte fått dem ännu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0