Men för livet?

Julhelgen är över och det är väl nu lugnet ska infinna sig? Alla människor ska sluta stressa och bara "vara" och ha tid att umgås?
Här hemma verkar det som om familjen Olofsson har funnit sig tillrätta med den slappa stilen..... vi går klädda i mysbyxor alt. pyjamasar alt. långkalsonger. Det är tur att vi inte får oväntat besök så ofta ;-)

Jag har dock förstått att mina smurfblåa långkalsonger har sett sina bästa dagar. Idag tittade Valter (Eriks kompis) konstigt på mig när jag gick runt med dem här hemma. Efter ett tag förstod jag att han upptäckt de stora hålen på insidan av låren...... trodde inte att de syntes så mycket men det gjorde de visst. Stackars barn..... undrar om han får men av denna upplevelse ;-) *haha*

Kanske dags att inskaffa nytt underställ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0