Klia på ryggen

Att bli kliad på ryggen var något av det bästa jag visste när jag var yngre :-)  Bäst var det är mamma gjorde det för hon hade så långa hårda naglar så det rev skönt!

Både Ellen & Erik har samma kli-passion som jag och Erik har också ryggen som favoritställe. Han vill gärna göra det som en rutin - att jag ska klia honom på ryggen varje kväll när han gått och lagt sig.

I kväll när jag låg bredvid honom i sängen kom han på att jag inte hade något nyårslöfte! Det borde jag ju ha, tyckte han..... 
Eftersom han har som nyårslöfte att ge mig minst 5 pussar varje dag i ett helt år så tyckte han därför - i rättvisans namn - att jag borde ge honom i nyårslöfte att klia honom på ryggen varje dag i ett helt år! Öööhhhhh...... no!!!
Han uppmanade mig dock ändå att sova på saken.... *skratt*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0