Min ängel :-)

Jag har en ängel och hon heter Sofie! :-) 



Hon har skickat små meddelanden till mig var jag kan finna Skumtomtar och Julmust ....... *ler* 
Idag hoppade jag av bussen i stan och gjorde mina två ärenden - köpa skumtomtar och gå inom Systemet och inhandla lite vin till helgen.

Biträdet i affären stod och sneglade på mig när jag tog min 10:e påse med skumtomtar och jag förstod att jag passerat gränsen för "normalt inköp". Så därför fick några påsar hänga kvar.... men min tanke är att skicka in Martin eller smyga in där själv igen imorgon :-)
Jag har inga som helst gränser i desperat läge utan mer eller mindre slet upp påse nr. 1 utanför dörrarna - åh..... vilken smak och konsistens!!! Mmmmm..... :-)

På bussen hem bestämde jag mig för att gömma påsarna på lite olika finurliga ställen här hemma av två anledningar:
· för att jag inte ska käka upp alla på en gång utan förhoppningsvis glömma några av ställena så att jag sen vid ett oväntat tillfälle råkar upptäcka ett "gömställe" och hamna i sjunde himlen.....

· för att inte någon annan familjemedlem ska "nalla" några av mina dyrgripar!

Kruxet är ju bara om jag verkligen vill/behöver hitta en påse p.g.a. att jag har darrningar och abstinens (fast så illa får vi ju hoppas att det aldrig blir) och inte kommer ihåg var jag lagt dem. Måste ju erkänna att gömställena är ganska bra *nöjd*

Kommentarer
Postat av: Frida

Hon e min ängel oxå! :)

2009-01-09 @ 16:39:22
Postat av: Sofie

Tack, vad söta ni är!

Det är väl inte utan att man själv kan få lite abstinens känningar, själv skickade jag mannen för godis men han har tydligen (trots lådvis med tomtar) missat att det är favoriten, hur är det möjligt?! Hoppas jag hinner före dig dit imorgon!!!!! Julmusten ligger på kylning...

2009-01-09 @ 18:48:11
Postat av: Pilla

Kan bara informera att lådorna redan är slut men de säljer påsarna för 12 kr/st.

Jag var där idag....

2009-01-09 @ 19:44:17
URL: http://pillao.blogg.se/
Postat av: Lise-Lotte

Jag är mer sugen på den goda pizzan vi åt i helgen, än på skumtomtar!

Synd det är lite långt att åka.....

2009-01-09 @ 22:30:14
URL: http://www.hotfire.se
Postat av: Frida

De finns billiga skumtomtar på statoil mä...ett tips bara!

2009-01-09 @ 22:51:51
Postat av: Pilla

Wow! Tack för tipset! :)

Är det rätta sorten? Sorry för att jag är kräsen...

2009-01-10 @ 09:46:34
URL: http://pillao.blogg.se/
Postat av: Pilla

Ja, Lise-lotte.... den där pizzan gick inte av för hackor! Nog den godaste jag någonsin ätit! Har fått ett tips av en kollega på en liknande pizza här på hemmaplan - ska ta och jämföra en dag.



Kram

2009-01-10 @ 09:48:36
URL: http://pillao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0