Aspiranttjänstgöring

Hjälp.... det känns som om någon slagit mig med en gummiklubba i skallen! Det är bara de små kvittrande små fåglarna som flyger runt huvudet som saknas.... ;-)
Har sovit gott hela natten och var förvånansvärt pigg i morse när jag steg upp. Tillbaka till Hässleholm - Martin fick stiga upp och skjutsa mig eftersom de behövde bilen på förmiddagen då Ellen skulle spela fotbollsmatch.
Idag var det nya handledare och ny domare....en svensktalande.... men det spelade inte så stor roll eftersom jag inte skulle vara skrivande idag utan inkallande.

Jag fick agera inkallande under i stort sett hela dagen och det krävs fokusering till max för att inte blanda ihop allt......vilket jag lyckades göra vid ett tillfälle men det ordnade jag upp ganska smidigt.

När det var klart och mitt intyg skulle skrivas på så tyckte de att jag tagit allt ansvar som man bör göra vid en aspiranttjänstgöring så det blev det istället. Jaha....då var den första av tre avklarad :-)
Alltid kul när man klarar något bra! :-)

Resten av familjen kom och hämtade mig och sedan körde vi till "berget" (Oreberg och Brantaberg) för att gå en långrunda med Basti allihop. Upp och ner på stigar, hoppandes på stenar över bäckar.....ja, lyckan var gjord för både barn och hund. Själv höll jag på att få andnöd! *pust*

I bilen hem somnade jag som en liten barnunge......och nu när vi kommit hem siktade jag in mig på soffan medans Martin lagar middag.....fast nu tycker han jag ska dammsuga.....så det får jag väl göra.

Kommentarer
Postat av: Maria

grattis! kul! du verkar ju superduktig!

2009-05-18 @ 08:21:17
Postat av: Lise-Lotte

Japp,hon var superduktig, det har jag hört från säker källa!!

2009-05-18 @ 22:32:55
URL: http://hotfire.se
Postat av: Pilla

Haha... :)

Finns det säkra källor? ;)

Men stämmer det så är det ju kul! :)

2009-05-19 @ 07:55:35
URL: http://pillao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0