Kniiiip!!!

Flera stycken som nu påpekat för mig att de tycker jag "slarvat" med uppdateringen. Mmmm....kan inte annat än att hålla med. Kan bara säga till mitt försvar att det är mycket nu....... många bollar i luften.

Idag hade jag bestämt mig för att sova länge. Inget inplanerat förrän 12.45 och jag såg fram emot en sovmorgon. *ler*
Varför är det då så att man vaknar som en tidsinställd väckarklocka kl. 06.00 och upptäcker att man är kissnödig? Öppnar inte ögonen utan försöker intala mig själv att somna om och att jag får "knipa" helt enkelt. Efter ca 10 minuter inser jag att jag inte kommer att kunna somna om förrän blåsan är tömd....... *suck*...... så det är bara till att knata upp och lämna den sköna sängen.
Är lite orolig över att inte somna om men jag lyckas faktiskt och blir väckt 09.00 då det serveras frallor :-)


Sen blir det hundrunda tillsammans med Mac, Miller och Diablo. Idag var alla hundar lösa under största delen av rundan!!! *jätteleende*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0