Ungar är smarta!

Ellen har lekt med Antonia idag och var i stort sett bara hemma för att äta innan hon gav sig iväg igen.... Hon skulle tillbaka till Antonia och göra klart sin Power Point-musikal! *ler*
Ungar är smarta! De har alltså fixat att göra en Power Point presentation med ljudinspelningar (där de själva sjunger) och sedan lagt till olika typer av bilder så att det blir som en musikal. Helt otroligt!!! Måste erkänna att jag är imponerad !

Nu tänker hon fortsätta att göra andra Power point presentationer här hemma....... :-)

Kommentarer
Postat av: Maria Ekdahl

Åhh då kanske jag kan skicka alla mina rapporter jag brukar göra i Power point så hon kan snygga till dem. För jag hatar den biten . Säg till om hon blir riktigt duktig för då kommer det lite ekonomiska anaylser som hon kan få snygga till, det är ju värsta sommar jobbet :-)

2009-05-16 @ 15:24:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0