Örat är svettigt :-)

I kväll har jag pratat i telefon - ganska länge faktiskt :-)
Kände mig nästan lite nostalgisk - nuförtiden blir det annars bara mail, sms eller korta telefonsamtal. Inga långkörare precis. Det är kanske bara jag som är lite udda, eller?

Jag hann bli riktigt varm på örat vilket är ett säkert tecken på att man pratat en bra stund :-)

Innehållet på samtalet var nog anledningen till varför tiden rann iväg.

En sak vill jag bara få ur mig......

det finns lågt stående varelser som inte bara är understimulerade gnällspikar utan också medvetet elaka - dessa är inte värda att lägga någon energi på - det kommer att slå tillbaka på dem själva i slutändan. Punkt slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0