Söndag

Söndag.
Det har varit en otroligt rolig och händelserik helg men man önskar ju att den inte ska ta slut redan. Jag hade behövt minst en dag till för att hinna med allt jag vill.

Idag var planerna att rasta både hund och mig själv rejält efter fredagens alla kalorier som intogs både som mat och dryck. Har redan hunnit med en runda ute på A3 tillsammans med Tina och hundarna. Idag bekantade jag och Basti oss även med Spike! :-)
Tyvärr blev det inget fotograferat men tro mig när jag säger att det är en supersöt schäfervalp!

Hem och luncha och sen blir det ytterligare en runda tillsammans med Josefine och Bozze :-)
Fläsket på kroppen får verkligen röra på sig idag *skratt*

I eftermiddag ska Ellen spela fotbollsmatch på Vä IP och då måste man ju titta och heja.

Tyvärr har jag inte fler planer sen utan måste nog ta tjuren vid hornen och jobba lite. Nu drar min högsäsong på jobbet igång och jag startar med mina utvecklingssamtal imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0