God morgon

Imorse vid 5.30 kom Erik in i vårt rum och sa att han haft en mardröm (hans standardreplik som han alltid använder för att få lov att krypa upp i våra sängar).
Grejen är bara att vi ligger i våningssängar och inte dubbelsängar här i stugan, vilket innebär att det knappt finns plats till mer än en person i varje säng.

Erik han gör sig plats och lyckas burra ner sig i min säng vilket resulterar att jag inte kan somna om.
Efter en kvart får jag nog och leder in honom på rätta vägar, dvs in till hans säng där han snabbt somnar om.

Tyvärr har jag nog förbrukat min djupsömn för jag vaknar titt som tätt och ligger bara och vrider på mig.
Vred mig i ryggen i går när jag kastade mig efter Erik som ramlat.
Kändes bara lite just då men blev värre och värre.

Så fort jag är igång som tex i skidbacken så känns det knappt men att sitta still och ligga är en pina :-(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0