Funkar det?

Jag får ju mina små ryck ibland och då måste jag liksom bara göra det!

Jag har alltid haft korta ögonfransar och kanske upplever jag dem extra korta pga min ögonform, vad vet jag?

Testade då att göra en ögonfransförlängning som jag egentligen blev väldigt nöjd med rent utseendemässigt.
Långa och riktigt mörka så någon mascara behövdes absolut inte.
Så himla smidigt.... om jag bara inte haft glasögon *suck*.

Trots att vi tänkt på detta innan vi satte igång så stötte de ändå i glasen varje gång jag blinkade.

Vet ni hur ofta man blinkar egentligen???
Det är inget jag någonsin funderat över men helt plötsligt blev jag fruktansvärt medveten om det!

Jag höll till slut på att bli galen och även om de var både påkostade och snygga så slutade det med att jag både klippte och drog bort dem.
Egentligen inte klokt!!!

Är egentligen bara nyfiken på om detta (se bild) verkligen funkar?
Man måste tydligen hålla på några veckor innan man ser och märker resultat.

Någon som testat?






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0