Härligt återseende

Idag blev jag bjuden på en spontanlunch och det visade sig vara en halvt planerad överraskning till mig :-)
Jag som älskar överraskningar :-D

Det visade sig nämligen inte bara bli det lunchsällskap jag förväntat mig utan man överraskade mig genom att berätta att det skulle komma ytterligare två till bordet.
Hmmm..... snacka om att hjärnan började arbeta på full speed för att jag skulle kunna komma på vilka två det skulle kunna vara.

Det visade sig vara en gammal kollega som jag arbetade med för många år sedan på min gamla arbetsplats. Det var Kristina och hennes man Marcus som bor i Malmö men som nu börjat jobba och pendla hit till Kristianstad.
Vilken härlig överraskning!

Kristina och jag inte bara jobbade ihop - vi fick våra första barn ungefär samtidigt och dessutom bodde vi i närheten av varandra så vi umgicks näst intill dagligen under föräldraledigheten.
Har så otroligt många roliga minnen från den tiden :-)

Härlig dag! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0