Dött marsvin?!

Nu har familjen Olofsson gjort Väla..... tillsammans med typ flera tusen andra! Hela parkeringen var full när vi kom dit och vi kunde knappt hitta någon plats att ställa bilen.
Idag var det inte riktigt "min" shoppingdag - men min käre make hittade både ett och annat. Är väl egentligen på tiden att han shoppar loss - äntligen köpte han sig ett par jeans.
Kommer ni ihåg förra gången vi åkte till Väla? Då var det egentligen bara ett par jeans till Martin som skulle inhandlas men vi kom hem med flera kassar fulla med saker till mig.

Jag köpte mig en zip-jacka i ett material jag aldrig tidigare känt till - Pile.
Häromdagen när jag var hemma hos Tina och lånade hennes saxar så var Nilla (Gullan, för vissa) där och fikade. När jag kramade om henne var hon hur gosig som helst .... ja, alltså hennes jacka ;-)  Jag hade kunnat stå och klappa och kela med henne hur länge som helst.... :-) ...... men som tur är så kan jag fortfarande behärska mig! *skratt*

Martin tycker mest att det liknar ett dött marsvin :-P *ler*   Ja, det kan han ju få tycka som han vill......
Jag kommer på mig själv att sitta här då och då och klappa lite extra på mig själv.... *haha*

Kommentarer
Postat av: Tina

Hi, hi!

Kan bara säga att Nova Lund var precis som Väla!

Dvs helvetet på jorden, men som förare av stor SUV har man förkörsrätt överallt. Störst kör först :) Efter att ha råkat parkera på en Mazda hittade vi tillsist en egen plats ha, ha!

2008-12-28 @ 09:24:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0