Dr. Fish

Har tillägnat kvällen till att kolla på foto och läsa gamla dagböcker :-)  Många glada skratt som man hade kunnat bjuda på.....

Hittade dessa bilderna. Har ni testat det någongång? Rekommenderas verkligen! Dr. Fish!!! :-)





Testade detta när jag var i Korea i somras. Lite märkligt då det var på ett café..... Man fikade och sedan kunde man boka tid och sitta med benen och fötterna bland fiskarna efteråt......samtidigt som alla människor satt och drack kaffe runt omkring en.
Men skönt var det!

Tydligen kommer fiskarna ursprungligen från Turkiet och de äter alltså den döda huden på benen och fötterna - låter lite äckligt, jag vet!

Visst är det märkligt att jag var den som hade flest fiskar runt mina ben?! *skratt*
Ja, jag är väl skitig av mig...... *ler*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0