Idag var vågen och jag kompisar!

Idag var det vägning och det var med spänd förväntan som jag steg upp på vågen och tittade på de digitala siffrorna som flimrade och funderade vad de skulle stanna på. Men stannade gjorde de och det var på ett helt OK kg-antal :-)  
Den här veckan blev det -1,7kg! Jag är mer än nöjd och helt plötsligt kändes det värt alla godisbitar och kladdkakor som jag försakat... Detta firade jag med (för fira måste man väl?) en näve chips när jag kom hem som jag fullkomligt vräkte i mig! Man snackar så mycket om att man ska njuta av godsakerna och verkligen dra ut på smaken men det var som bortblåst hos mig och min reptilhjärna var inställd på att få i sig dessa helt underbart tunna, lagom saltade chips så fort som möjligt... Det primitiva tog över och jag betedde mig som om någon höll på att sno dem för mig.
Jag sansade mig i alla fall och nästa chipshög åt jag lite långsammare...;-)
Nu tar jag nya tag mot nästa vecka (torsdag - onsdag) och det kan nog behövas med tanke på vad som står på schemat fram emot helgen...mycket fest och mat...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0