Fest i "stugan"

Jättegod mat, trevligt sällskap och god mat & dryck = kvällen igår! :-) Vi var hembjudna till en fd kollega (numera den piggaste och spralligaste pensionären jag känner) och skulle orientera oss till en "stuga" i Yngsjö. Mörkt som in i mörkaste trollskogen men vi lyckas hitta (tack vare mina två levande GPS:er som jag hade med mig i bilen - Tina och Sofie). Tja, jag vet inte riktigt vad man ska kategorisera som stuga men i mina ögon var detta mer ett riktigt hus - stort & luftigt.


                                                                            Härliga Inga...



                                                            Gitarren plockades fram till allas glädje...

Mina points kunde kasta sig i väggen direkt och jag la ner alla tankar på att medvetet välja "nyttigt". Tror jag åt typ 50 points igår men det var det värt! :-)
Idag kommer jag väl att göra om samma bedrift eftersom det vankas 40-års fest lite senare i eftermiddag/kväll - och imorgon avslutar vi helgen med Gåsamiddag hemma hos pappa & Ingrid.... Det är väl detta man kan kalla "LIVSKVALITET" ?! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0