Ståpäls av världsrekord?!

TV:n står på här hemma men nu är det inte Erik som är kung över fjärrkontrollen längre utan tronen har övertagits (tillfälligt) av Martin.

"Årets största idrottshändelse!"
Ja, det var så han sa och min första tanke var att det var ju tokigt vad tidigt de började med skidsäsongen det här året...... 
Friidrott? Det hade jag inte en tanke på! Har ärligt talat inte hört eller sett att det skulle vara nu....VM dessutom!  

Martin har denna helg anpassat sina sysslor efter de olika idrottsgrenarna och därför har det kunnat bli stenläggning i 10 minuter för att sedan in och kolla på något och sen hänga tvätt i 5 minuter för att sedan pausa pga en annan gren. Ingen reda med något alltså! *hrrmmm* ;-)

Nu ikväll har ju höjdpunkten varit 100 metersfinalen och jag har inte frågat men jag kan gissa att han fick ståpäls när han såg den.....nytt världsrekord och allt! *ler*


Usain Bolt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0