Usch vilken matte jag är!

Usch, vilken matte jag är!
Ärligt talat har jag inte ägnat så mycket tid åt att tänka på Basti där hemma. Jag vet ju att han inte kan ha det bättre än vad han har det när han nu befinner sig hemma hos pappa & Ingrid.
Däremot vet jag inte riktigt hur jag tänkt..... jag skickade med hundmat.......men inte så att det räckte. Kvällsmaten hade jag glömt men det löste sig eftersom han matvägrat imorse och fick frukosten nu till kvällsmat istället.
Sen vet jag inte riktigt hur jag tänkt på hämtningen. Jag kunde ju lämnat mina husnycklar så att de kunde "dumpat" honom där idag.....men mina nycklar ligger tryggt i min ficka just nu *suck*
Med andra ord så lär han få sova där ytterligare en natt....... sorry, pappa & Ingrid.

Den som nog tar detta allra hårdast är så klart Martin som nog har tänkt på Basti var och varannan minut. Tänk om han hade kunnat sakna mig lika mycket när jag var iväg...... ;-)

Kommentarer
Postat av: Josefine

De kunde ju lämnat honom här.....så hade ni fått träffa honom inatt....vi sitter ju ändå uppe....: )

Jag vet hur mycket man saknar sin hund.

KRAM

2009-08-04 @ 22:17:36
URL: http://bozzeboxer.blogg.se/
Postat av: Tanja

Du är ingen dålig matte. Jag känner dig. Jimi brukar säga till mig att han vet att han kommer i andra hand. Hundarna först sen han. Det är likadant med honom. Jag kommer också i andra hand. Alltså hur man än vrider och vänder på det så kommer alltid djuren först :-)

Kram

2009-08-05 @ 09:40:24
URL: http://www.kezodouglas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0