Drinktips?

Dan före dan före Dopparedan! :-)
Det närmar sig julafton och jag måste säga att här hemma är det faktiskt ganska lugnt. Ingen direkt stress (inte som har med julstöket att göra i alla fall).
Allt är som vanligt....... barnen leker med kompisar, Martin står i köket och jag fikar med vännerna ;-) *skratt*
Visst är det härligt?!

Nåja, lite nytta har jag i alla fall gjort idag. Lång hundrunda med Basti i förmiddags och sen nya sorters julgodis. Måste säga att jag är väldigt nöjd med årets skörd och sortiment av julgodiset. Måste komma ihåg att skriva upp vilka sorter jag gjort så att jag kommer ihåg det till nästa år.

Nu i eftermiddags var det fikadags med Jessica, Caroline och Sofie inne på Duvanders. På måndag träffas vi igen men då är det drinktema som gäller :-)
Så om någon nu har en "ny", god drink så tipsa mig gärna om den. Fick ju tips av dig i fjol, Pernilla, som gjorde succé :-) Kanske du har någon ny på lager?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0