Ny kategori - Foto!

God morgon!
Sitter här i min morgonrock och tittar på när Ellen spelar Guitarr Hero. Vi fick verkligen blodad tand i går! :-)

Har också lagt till en ny kategori här på sidan - Foto. Om man klickar där kommer ni till alla inlägg där jag lagt in fotografier. Har suttit och kollat igenom mina inlägg för att kunna se vilka som ska läggas under den kategorin..... tog lite tid och jag orkade inte kolla igeom alla men de flesta finns nog med tror jag.

Tänkte ta en runda med Basti  nu på förmiddagen. I eftermiddag ska vi på kalas och fira Maja som fyller 8 år (egentligen imorgon).

Kommentarer
Postat av: Alessandra

Fint! bra med fler kategorier :)

Guitar Hero.. Har aldrig riktigt förståt mig på det.. Ha en trevlig söndag!

2009-02-15 @ 10:00:54
URL: http://alessandra.se
Postat av: ämma

sv hmm nej jag säljer inga smycken jag gör

2009-02-15 @ 14:48:09
URL: http://emmasfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0