Bär + kokos + vit choklad = supergott!

Fick ett smaskigt tips av Caroline igår som jag inte kunde motstå att testa längre. 
Man skulle ta bär och hälla på kokosflingor och sist men inte minst riva vit choklad ovanpå. Sedan in med allt i ugnen tills chokladen hade smält........ vattas det inte i munnen säg?! :-)

Detta låg på en nivå som passade mig så jag "råkade" stoppa ner det jag behövde i kundkorgen tidigare i dag när jag var och snabbhandlade.
Behöver jag säga att det var supergott?! *mmmmm*
Men med facit i hand så bör man vräka på vit choklad! Jag tyckte jag tog lagom men det kunde vara dubbel dos - utan problem! ;-)

Tror att jag hinner göra en "testomgång" till under eftermiddagen....... man måste ju testa för att veta hur mycket man ska ta av varje....... det är i alla fall det jag skyller på! *hehe*


Kommentarer
Postat av: Maria

Det kallas Gino och är en italiensk dessert. Tips! Banan och kiwi kan också vara smarrigt.

2009-01-28 @ 08:12:21
Postat av: Pilla

Tack för tipset! :)

Då finns det ju en anledning för mig att göra ytterligare ett test - kanske redan idag?!



Kram

2009-01-28 @ 12:37:22
URL: http://pillao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0