Många hundinlägg

Som ni förstår så handlar många av inläggen under den här helgen om hundar. Det kan ju bero på att jag ägnar i stort sett all tid denna helg till hundar.... ;-)

Man möter otroligt mycket folk när man är iväg. Man lär känna nya människor vilket alltid är kul.
Vissa går in för detta med utställning till 200% och vissa (som jag själv) ser det mer som en rolig grej.
Det är alltid kul att få möjlighet att se och träffa nya hundar. För min del är det ju extra kul att få träffa andra Gordonsettrar.

Imorgon är det min och Bastis tur att träda in i utställningsringen - håll tummarna ;-) !!! Vi får väl se hur det går.....

Kommentarer
Postat av: M

Håller tummarna stenhårt för att du tar hem minst cert och också helst BIS:et så klart ;-)

2009-01-03 @ 22:00:18
Postat av: Anonym

Ha en trevlig kväll! :)

2009-01-03 @ 22:06:16
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Chattis



LYCKA TILL I MORGON, jag tror på Basti, han fixar detta. Men matte,tja håll nerverna i styr så går det galant. Be Tina om lugnande ord.

Chattis

2009-01-03 @ 22:20:01
Postat av: Margret

Du har träffat mitt i prick = det där med att gå in för en utställning till 200% gäller nog mig och jag kan nog lägga till 10% extra = 210% :-)

Jag köpte ju 3,78L inpackning till stackars Astrid som antagligen kommer att se ut som en fet säl i pälsen efter min "behandlig" av henne! Skämt åsido så tycker jag att det bästa med utställningar är att få träffa så min "valpar" och deras ägare.

Måste än en gång få skryta med Basti = jag har nog aldrig haft en "valp" som är så väluppfostrad!!!

Ser fram mot att för göra en helrenoveringa av din kille.

PS: Tack för jättetrevligt sällskap i Gbg.

1000-bamsekramar från Margret

2009-01-05 @ 00:35:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0