Alvedonens effekter

Alvedonens himmelska värld! :-)
Blek som en fis med rosiga kinder....... ja, den beskrivningen passade väl in på Ellen i morse.
Mer eller mindre tvingade jag i henne Alvedon för att få ner temperaturen en aning och efter en stund kunde man se förändringen äga rum i både färg och personlighet.

Helt plötsligt skulle hon nu sysselsättas! *suck*
Den hemska tanken slog mig att jag kanske skulle struntat i den där Alvedonen och bara låtit henne sova bort febern...... nu blev hon ju näst intill pigg och rastlös och undrade vad vi skulle göra. Vaddå göra?! Jag hade ju sett soffan skimra förbi och kanske en liten, liten glimt pluggande också...... men nu blev det alltså inte så.

En ängel skickade ett sms och undrade om Ellen ville låna det där eftertraktade Playstation spelet med prinsessorna..... ööhhhh....... JA TACK!!! :-)
Tusen tack Josefine! I'm soooo happy! :-)


Kommentarer
Postat av: Margret

Jag håller båda tummarna för dig i kväll.

LYCKA TILL!!!

2009-01-27 @ 13:40:38
Postat av: Josefine

jag vet hur det är när barnen trots hög feber blir rastlösa. Hör av er om ni behöver något annat, en film, tidning eller vad som helst....



Lycka till ikväll!

2009-01-27 @ 15:13:22
URL: http://bozzeboxer.blogg.se/
Postat av: Pilla

Usch vad jag blir nervös när jag ser att ni önskat mig lycka till. Tusen tack.... det lär nog behövas!

Ska strax åka.

2009-01-27 @ 18:12:57
URL: http://pillao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0