1:a juni

Det här datumet har varit ett viktigt datum för mig genom åren. Förr kallade vi det för min "extra födelsedag" eftersom det är detta datumet som jag kom till Sverige. Idag är det faktiskt 35 år sedan...... vad gammal jag är!
När jag var yngre fick jag alltid en present den här dagen och mina syskon var väl så där lagom irriterade och avundsjuka...... ja, vem hade inte varit det? *haha*

När vi var små och jag och Anders bråkade med varandra (vilket iofs inte var särskilt ofta) så tyckte han ibland att vi kunde struntat i att "prenumerera" (=adoptera) på mig...... *ler*



Kommentarer
Postat av: Tanja

Grattis på 35 årsdagen igen för andra gången

Kram

2009-06-01 @ 22:32:38
URL: http://www.kezodouglas.se
Postat av: M

Tiden flyger och du var nyss en liten parvel som kom med planet!



Jag säger GRATTIS till Bodil och Alf som fick en fantatiskt dotter denna dag för 35 år sedan!



)= KRAM =(

2009-06-02 @ 21:06:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0