Var är shoppinggenerna?

Det var falskt alarm! Det blev aldrig någon magsjuka för min del (peppar, peppar....). Såååå tacksam för det! :-)
Har nu istället konstaterat att Martin fick det för att han är vek.... *hehe*

Idag har jag varit på shoppingrunda i stan med min käre son. Jag kan inte fatta att han inte ärvt mina shoppinggener....!? Det var "suck" och "pust" och "stön" under de 60 minuterna vi sprang mellan affärerna.
Kassarna som jag kom hem med idag innehöll - nya skidvantar till Ellen, nya skidbyxor till Ellen, nytt regnställ till Erik, ny bikini till Ellen och lite 80-tals inspirerade kläder till mig till festen på lördag.

Jag var nog verkligen ute i sista sekunden när det gällde vinterkläderna för de flesta hade tagit undan dem och istället börjat ta in vårkläderna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0