Ge mig en spruta

Tid att vaccinera sig.
Jag vet inte hur det är med er men här hemma vaccineras det. Barnen har redan fått sina sprutor och nu är det dags för oss gamlingar ;-)
Jag och Martin har fått tid nästa vecka på onsdag mellan 13-16. Vem fasiken kan komma då?! Inte jag i alla fall. Gick in på deras hemsida och kollade och då fanns det möjlighet på tisdag och torsdag också under samma tider. Hur gör folk som jobbar?

På tisdag kan jag inte eftersom jag har tagit kompledigt och ska tillbringa en heldag i metropolen Sjöbo.
Sjöbo..... av alla ställen så ska Lotta hålla en utbildning där och jag ska följa med som barnflicka *ler*.
Hade det varit Malmö....eller Lund..... eller någon annanstans där man vet att det finns saker man kan roa sig med - ja, då hade det lattjolajbans. Men Sjöbo...... vad gör man där?
Iofs ska vi ju finnas tillgängliga för amning osv men däremellan tänker jag och Wilda roa oss kungligt ska ni tro ;-)

Onsdag och torsdag jobbar jag och har utvecklingssamtal så då kommer jag inte att hinna få något stick i armen. *suck*
Joxigt.


Kommentarer
Postat av: Tanja

Sjöbo är kanske inte det coolaste stället att spendera tid på men jag vet ett ställe bara 2 mil därifrån :-)

Kram

2009-11-12 @ 20:37:42
URL: http://www.kezodouglas.se
Postat av: Johanna

Eh..va.. tillgängliga för amning??? Det förstod jag inte men det kanske var jag som missuppfattade när jag läste det! :)) Hoppas du hade en underbar resa med barnen. Hoppas vi ses snart om inte bara så där så på någon utställning framöver!!

Många kramar Johanna

2009-11-13 @ 08:53:02
Postat av: Pilla

Jo eftersom Wilda bara är ca 4½ månad så ammar Lotta henne fortfarande och då måste vi ju hålla oss i närheten så att det kan gå snabbt och lätt.

Lotta ska alltså hålla i en utbildning i Sjöbo och måste ha Wilda med sig. Därför ska jag följa med som barnflicka :-)

2009-11-13 @ 15:58:39
URL: http://pillao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0