Där kom en portfölj flygande

Sprang ner till snabbköpsaffären här på hörnet och höll på att hamna mitt i ett slagsmål! *tjohoo*
När jag kom ut från affären stod det massor av människor och jag fattade inte riktigt vad de gjorde. Eftersom bilarna kör som jäkla idioter så blir det ju ibland stockning och eftersom det inte heller finns trottoarer så står ju ibland människor lite hur som helst på gatorna.
Där kom i alla fall jag gående och plötsligt kommer det en portfölj flygande genom luften och landar någon meter från mina fötter. Jag undrar ju var den kommer ifrån och när jag vänder mig om så kommer det en kavaj också flygande genom luften.

Det är två finklädda män som nog har fått lite för mycket i sig med tanke på att de inte riktigt är så stabila i benen som de borde vara. Skriker gör de och det krävs flera personer att skilja dem åt och dra iväg dem på olika håll.

Ja, så då har man fått vara med om lite action i storstadsdjungeln också ;-) *skratt*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0