Vilken outfit!!!

Det är bara jag och Erik hemma ikväll. Martin har tagit sin snickarlåda och åkt iväg för att fortsätta sitt projekt och Ellen vinkade vi hej då till redan vid lunchtid. Hon är nu på träningsläger i Klagshamn (jag kom ihåg rätt!) och det ska tydligen ligga strax söder om Malmö. Vi åker dit i morgon förmiddag för att vara publik och heja på dem när de spelar träningsmatch och sen åker hon med oss hem. Känns tomt när hon inte är här .... det saknas en del.

Jag och Erik sitter och halvglor på Körslaget och när Marie Picasso kommer i rutan och ska leda sin kör vid första framträdandet så utbrister min son:

"- Men kolla! Vad har hon på sig?! Det ser ju inte klokt ut! Man skulle kunna få plats med två personer i den jackan!"

*asgarv*
Erik tyckte det var något av det mest anskrämliga han någonsin skådat :-)


sorry för bildkvaliteten.... men ni kan nog urskilja outfiten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0