Ett steg närmare 40

Jaha, då var man ett år äldre.
Ingen märkbar förändring precis - bara ett steg närmare 40. Fast det har jag ingen ångest över. Känns ganska OK.

Steg upp jättetidigt i morse för att komma till jobbet tidigt. Baktanken var så klart att kunna gå hem tidigt också. Var på jobbet ca 06.45 bara för att upptäcka att jag inte kan logga in på min dator. Jösses vad man är beroende av sin jobbdator! Jag satt där helt handlös och visste inte riktigt vad jag skulle ta mig till. IT-teknikerna började ju inte jobba förrän närmre 08.30 så där satt jag och rullade tummarna *suck*.

Det löste sig till slut och jag fick vara extra effektiv under resten av dagen.

Jag kom hem ganska lagom så att jag hann göra vid mig och sen kom gästerna (de närmast sörjande). Middag och lite Wii och sen blev småttingarna trötta och gästerna for hem. Martin har (som vanligt) gjort ett hästjobb och fixat hela dagen till mig.
Tusen tack älskling! ♥ Vad hade jag gjort utan dig? (Då hade det fått bli catering!)

Fick fina och önskade presenter och jag känner mig just nu som en mycket trött och nöjd 37-åring.

Tack för alla Grattis-hälsningar jag fått under dagen!

Kram till er alla

Kommentarer
Postat av: Tanja

Gott nytt år vännen min. Hoppas vi ses snart.

Kram

2010-12-31 @ 14:31:55
URL: http://www.kezodouglas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0