Sett filmen, läst boken?

Dripp dropp dripp dropp....... ja så låter det nuförtiden (och inte bara från min näsa utan jag menar utomhus).
Nu börjar det töa och man frågar ju sig vart allt smältvatten ska ta vägen? Snacka om att det kommer att bli översvämningar!

Idag har bara varit en sån där grå och trist dag. Har tillbringat mestadelen av dagen i sängen och skrattat gott åt Hulk Hogans dotter Brooke på TV *skratt*.

För att göra något roligt av den här dagen så gick jag och Martin på bio - Shutter Island. Barnen dumpade vi hos pappa & Ingrid som i sin tur tog med dem till IKEA i Älmhult.
För att nämna något mer om filmen så var den helt OK. Jag har inte läst boken (Patient 67) så jag hade ingen aning om vad den skulle handla om.
Man kan väl säga att den inbjöd till egna tolkningar och som jag hörde någon i biosalen säga:

"- Det ligger mycket i betraktarens egna ögon."

Jo, det kan nog stämma.

Är det någon av er som läst boken? Vad tyckte ni om den i så fall?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0