Atmosfäriska störningar?

VM-final mellan Holland och Spanien.
Erik har gått runt i sin Spanientröja hela kvällen men nu när det verkligen var dags så¨var han så svettig att han var tvungen att ta av den *hahaha*

De har varnat för åska och nu har det mullrat ett tag. Martin har utfärdat undantagstillstånd för TV-tittande ikväll ( i alla fall mellan ca 20.30 - 22.30...... hrmmm.... undrar varför?) men jag har sett honom sitta och kasta lite oroliga blickar mot den mörka himlen ;-)
Dessutom har jag hört en del stön och stånk då bilden plötsligt frusit fast eller försvunnit (atmosfäriska störningar? ;-)   )

Lite kul är det dock..... *hihihi*

Kommentarer
Postat av: Tanja

Jag har försökt lämna kommentar på ditt inlägg med bilderna från Tvååker men det går inte. Därför får det bli här istället.



Ni ser riktigt söta ut där i tältet och visst hjälpte det mot solen. Det är huvudsaken. Att man sen som en annan har tagit med sig ett tält som går att fälla upp på 30 sek (efter träning) är ju bara lite skrytigt eller hur?

Jag har tackat Isabelle för fotona från dig. Vi hjälpte henne på lördagen så hon också fick några minnen.

Kram

2010-07-12 @ 10:43:59
URL: http://www.kezodouglas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0