När ska jag hinna packa?

Jag är verkligen urusel på att packa! Jag vet liksom inte var jag ska börja. Jag tänker att jag ska hämta ett par byxor och kommer ut från klädkammaren med en tröja istället. Ingen struktur alls *suck*. Jag får panik på det här!

I morgon är det jobbedag igen (till 16.30) och sen ska jag hämta barnen hos mamma. Martin ska på personalfest på kvällen och jag känner att jag måste packa det mesta då. På tisdag är det nämligen jobb igen och sen är det personalfestligheter på kvällen. Strunta i att gå? Nja, mitt mål är att vara med men jag ska ju erkänna att det känns stressigt just nu.

Tvättmaskinen går på högvarv här hemma och det hänger tvätt på tork överallt. Jag har i alla fall kommit så långt att jag har börjat skriva packlista. Känns som det är 1000 saker jag ska fixa innan det är onsdag morgon.

Kommentarer
Postat av: Britt-Marie o Kjell

Vi önskar hela familjen en trevlig och upp-

levelserik resa till New York.



Varma hälsningar från Britt-Marie o Kjell

2010-06-14 @ 21:21:02
Postat av: Pilla

Tack!

2010-06-14 @ 22:02:12
URL: http://pillao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0