Kidnappade

På lördagskvällen hade vi fått besked om att vi skulle bli kidnappade. Jippie vad kul!!! :-) Jag älskar överraskningar!!!
Visserligen vill man ju ha lite koll men samtidigt är det spännande att bara se vad som händer.

Lotta & Ola kom och hämtade oss kl. 16.30 och vi upptäckte att Wilda inte var med i bilen. Vi hade fått order om att vara klädda så att vi kunde vara ute bland folk - dvs inte komma i värsta mysdressen ;-)

Måste stolt meddela att jag kom på slutdestinationen en stund innan vi kom fram. Förstod tillslut att vi skulle bowla i Åhus! :-)
Såååå kul!!! Killarna mot tjejerna *ler*
Har nog aldrig i hela mitt liv bowlat så bra som jag gjorde igår. Har fortfarande inte smällt detta! Strike på strike och spärr på spärr..... det bara rasslade till :-) Kan det bero på vinet jag drack samtidigt? ;-)


I väntan på att banan ska bli ledig.


Ser bra ut, Lotta!


*hahaha* gillar verkligen din stil Ola!!! :-)


Ellen var superduktig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0